Jag leeeeeeeever

Alååååå :) Har tagit en låång bloggpaus,men igår kände jag för o blogga igen,då satte jag mig vid datorn o börja fixa&trixa lite i bloggen(kände för en förändring,ville ha nåt freshh.) Så fram tills nu ser det ut såhär :) men har fortfarande ett par saker att fixa..

Orkarintee ta igen allt som hänt senaste tiden,whatever typ. Kan säga att vi har hållt på renoverat mitt rum dom senaste dagarna jallafall.Vi har ääntligen bytt färg på väggarna till LILAAA! Ja döör,blev såhääääÄÄr snyggt :) Bilder kommer upp senare!

Ska ta o fixa mig nu,ska gå kolla på storesyrrans småbarns lucia på dagiset,que roooli :) Kommer ta med kameran,så lägger upp bilder på det också sen!

Have a naaajs day,sho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är ditt största fan.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? :

Trackback
RSS 2.0