allmänt irriterad

Det är en massa saker som jag stör mig på/ irriterar mig just nu. Nåra av dessa saker är:

-Min data är riktigt cp.Stängs av hela jävla tiden!Tar sönder den snart.
-Jag har halsbränna,och gör ont hela vägen ner till bröstkorgen.Hela halsen känns fan täppt.
-Skada hela vänster benet ända ner till foten igår i skolan. Igår gjorde det ont,men jag höll ut.Idag gör det ännu mer ont,kan ju fan inte ens stödja den foten på golvet!
-Jag känner mig helt utmattad,riktigt trött.Jag sover knappt om dagarna.Hur fan pallar jag med dagen?-gör inte det.
-Dansen går bra,antar jag. Men det finns en massa saker i mitt huvve som inte låter mig koncentrera mig på dansen. Jag försöker stöta bort dom,men vissa saker går bara inte att stöta bort då det händer om och om igen. Sjukt jobbigt.
-Känns som att vissa bara ser till det dåliga jag gör,men inte uppmärksammar det som jag gör bra. Dethär kan jag inte förklara.
-Folk utnyttjar det när man är föör trevlig mot dom.Har alltid vart så för mig,trött på det. Men det värsta är när vänner manipulerar dig.

Dansen vill jag inte ge upp.Skulle nån som känt mig riktigt länge verkligen se hur jag kämpar med dansen, skulle den personen bli riktigt överraskad tror jag.Tror nog att jag aldrig kämpat så mycket med något annat alls i mitt liv förut.

Men det har blivit för mycket i skallen,orkar inte med nåt eller någon idag.
chao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är ditt största fan.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? :

Trackback
RSS 2.0