art

Men sho nattuglor!

Sitter o chattar i ansiktsboken med mr Rezdar aka Reez-n som fyller 16 idag,grattis! :D Btw, checka in killes blogg!  http://reezntomove.blogspot.com/ nystartad,o tung design måste jag säga! passa på o gratta honom :)

O ja..på tal om design,jag själv älskar att hålla på med design o liknandet,skit kul tycker jag! Och många vet faktist inte detta,men något jag verkligen gillar är att teckna.Sedan jag var en liten skitunge så satt jag alltid o ritade, fast då vart det inte så fina bilder haha..men med tiden utvecklades det såklart. Idag tecknar jag inte ofta,men då o då hoppar det upp en idé i skallen o då måste jag få ut det i pappret.

Bilden är inte klar ännu,försöker få en massa detaljer i den, och har mycket kvar att lägga till/ändra.

När jag började med dansen fick jag inspiration o massa idéer i skallen,satte igång och ritade en bild o ja,då blev det en b-girl! Hoppades på att teckna en poppare(då det är det jag börjat med) men en poppare är lite svårare att få i en stillbild. Men jag ska helt klart göra det endå,behöver bara tänka ut hur jag ska få en snygg teckning på en poppare :)

Så..det var min hemliga "talang" eller vad jag nu ska kalla det. Ni får gärna kommentera! 
Nu känns ögonen tunga...dags o lägga sig.
Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är ditt största fan.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? :

Trackback
RSS 2.0