Get to know me

Tänkte slänga in en sånhär tung lista så ni kan lära känna mig bättre! Davo sa att jag borde göra den så jaa,varför inte tänkte jag.Checka in hans blogg btw!

AA då kööör vi.

1. Fullständigt namn: Jennifer Syvari Hernandez Ramirez

2. Nämn tre saker som du är mest beroende av: 

Jag är beroende av:
- Cola light,haha!Bästa.
- Dans! Har nyligen börjat men fan,jag älskar det.Dans gör livet såå mycket bättre,tro mig!
- Mobilen.Kan fan inte gå nånstans utan den.. Hatar elektronik.

3. Du är fast på en tropisk ö utan en aning om du någonsin skulle få återvända till civilisationen igen - du får ta med dig en pryl och en person, vem och vad skulle du ta med dig?
- Vem: Någon person jag litar på o kan prata om allt med,det ska va en person med skön humor så jag inte dör av uttråk i ön!
Vad: Haha altså vet inte,typ en stor kniv? Eller nåt liknande,skulle behövas till mycket tror jag.

4. Om du fick vara på en plats just nu, vart skulle det vara?
- Just just nu,typ ett tropisk land..ett så underbart ställe att man får tårar av att bara vara där! Så fint ska det vara.

5. Vilken låt är den bästa låten genom tiderna, enligt dig?
- Daamn finns sjukt många! Men tyvärr jag blir tvungen att väja 3,får beslutångest.Den första är Chris brown-with you. Den andra Usher-confessions,och tredje Chris brown-say goodbye. Just domhär låtarna betyder sjukt mycket.

- With you,- Confessions,- Say goodbye(börjar vid 00.15).
Sorry för kefft ljud,hittade inga bra videos.

6. Vad ville du bli när du var liten?
- Veterinär tror jag,haha.

7. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
- Yes,antar jag.

8. Har du varit kär i någon någongång? När var första gången?
- altså kär kär? Nae, tror faktist inte.Mer av starka känslor typ.Men somsagt haft,det har gått över.

9. Om du skulle avrättas, vad skulle din sista måltid vara?
- Har typ ingen fantasi just nu men tror nog pastasallad(kycklig) haha.Men vaad..det är min favoo rätt :) pastasallad♥

10. Har du husdjur?
- Jaaa min bebis,Nessie.Det är en liten hundras:) Sen finns också joe med i bilden(samojed hund).Han bodde med oss då han kom till vår familj,sedan liten valp altså,men när broshan&hans tjej flyttade ihop så följde joe med. Fast han känns såklart fortfarande som vår hund också! Älskar samojed rasen,så jäävla vacker.

11. Om någon äcklig person oavsett kön erböd dig en miljon för en one night stand, skulle du gå med på det?
- Måste nog svara som davo här, då det faktis är så,jag skulle aldrig aldrig aldrig sälja mig själv!

12. Om du fick välja och ha en superkraft, vilken kraft skulle du vilja ha?
- Jag skulle nog vilja ha fleera superkrafter haha,skitkul,men det första jag fick upp i huvvet är tankläsare.Vore grymt,att läsa andras tankar o se vad dom verkligen tänker.Bättre sagt hur personen egentligen är i insidan.

13. Vad brukar andra människor säga är det finaste med dig, utseendemässigt?
- Får typ alltid beröm för mina ögon,jag gillar faktist också dom! Sen så byter de också färg beroende på ljuset,i starkt ljus blir de rätt gröna.Annars i vanliga fall är dom typ brun/gröna(mer åt bruna hållet).

14. Vad brukar andra människor säga är det finaste med dig, personlighetmässigt?
- Jag är omtänksam,och människor kan lätt prata ut med mig.

15. Om du var tvungen till att adoptera en hund just nu, vilken ras skulle du välja?

- haha har ju redan hund!..men okej,en hundras som jag verkligen gillar är i princip alla draghundar
(typ siberian husky,alaskan husky,alaskan malamute,grönlandshund och samojed) sjuukt fina raser. Fast skulle jag adoptera en hund just nu nu nu så skulle det nog vara en..papillon! Alltid älskat den lilla hundrasen,så jävla söt.. Fast kan egentligen inte bestämma mig, draghundar är riiiktigt fina!

16. Vad är du mest rädd för här i livet?
- Haha vet inte..mörker? Hatar mörker, ush. Mörkrädd jaaarrrå.

17. Vilken film är den bästa filmen genom tiderna, enligt dig?
- Det första jag får upp i huvvet är Sagan Om Ringen-filmerna..Ja,dom är nog bäst! Men avatar(den nya) är också en riktigt grym film,älskar allt med den filmen.Att se den i blue-ray är ett måste!

18. Vilken dag i veckan tycker du är den bästa dagen? Varför?
- Fredagar,för då kommer ju lördagen efter! :) Nä men annars skulle jag nog säga tisdagen.Riktigt skön skoldag,och sedan dansträningen i lava på kvällen,tycker tisdagarna är bäst där! 

19. Om jorden skulle gå under imorgon, vad skulle du göra idag?
- Be om förlåtelse för all fel/dumt jag gjort. Skulle även ta o förlåta människor i mitt liv,jag är ingen att döma någon.Men faan att jag kommer vara nervös..är rädd för döden. Eller,typ. Det är en låång argument,ni skulle inte palla läsa haha.

20. Om du vann en biljon på lotteriet, vad skulle du göra av pengarna?
- Skulle ge en halv biljon till föräldrar&syskonen.Sedan skulle jag ta o resa till alla de länder jag vill åka till!(det är en av mina drömmar innan jag dör,resa överallt i världen!) Skulle även ta o köpa en lyxhus,betala en inredare och be honom att inreda huset precis som jag vill!Sen skulle jag även ge en del av pengarna till välgörenhet. Sist skulle jag självklart ta o Shoppaa som faan.

21. Nämn tre saker som gör dig glad varje dag:
- En dag utan stress.
- Dansen,glad att jag började med det!
-Att jag har min familj nära.

22. Är du singel just nu?
- Ja.

23. Vad är du för stjärntecken?
- Tvilling (Gemini)

24. Om du var en maträtt, vad skulle du vara? Varför?
- Haha vilken fråga,vet faktist inte!

25. Vilken TV-serie är den bästa serien genom tiderna enligt dig?
- Friends! bästa ♥.Men Vampires diaries är också en serie jag verkligen gillar!

26. Är du homosexuell? Har du någongång tänkt på att bli homosexuell?
- Nej,jag är inte homoo. Hahah asså tänkt på det? Nae,inte seriöst iallafall! 

27. Hur lycklig är du på en skala mellan 1 till 10? 10 är lycklig!
- 9.

28. Definiera hur en perfekt date skulle vara för dig:
- Måste svara som davo här också,Det enda som spelar roll är vem man är med och att allt känns rätt! 

29. Om du fick åka tillbaka i tiden och ändra på en sak, vad skulle du ändra på?
- Jag skulle vilja ändra på flera saker,men om jag fick välja en så skulle jag ha börjat dansa tidigare!

30. Har du någon hemlighet om digsjälv som du vill berätta men verkligen inte kan berätta?
- Yes,jag har en hemlighet.Men det är verkligen inte något jag skulle vilja berätta/prata med nån om.

Jag svarade på frågorna lite hur jag ville men haha,kör bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är ditt största fan.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? :

Trackback
RSS 2.0