dagarna flyyyger iväg

Tjaa folket.Vet att bloggen har vart lite off,men... hade typ glömt bort den,haha.

Ska ta det kort vad som hänt de senaste dagarna,altså bara för att.
Måndag:Gjorde inget speciellt..minns inte mycket av måndagen haha..eller jo,minns att syrrans småbarn sov över.
Tisdag:Ledigt från skolan.Var hemma,sen mot kvällen drog jag iväg till dansträningen i Lava! Tränade med Erik,han lärde mig bl.a att glida åt sidan(side walk har jag för mig?,dålig på dedär med namn),nu äntligen sätter det sig! Eller ja,har äntligen lärt mig "tekniken".Nu gäller det bara o träna.
Idag:Hade jag låång sovmorgon,åkte till skolan vid 12 o hade 2 lektioner. Det var en intressant dag måste jag säga haha.. inget jag tar här iallafall. Drog sedan hemåt o vart här sedan dess.Ska nu vid 8 dra hem till borshan&jaana o kolla på film.Que rooli

Känns typ som att dagarna bara flyyger iväg..altså,serrriös,de är jul om typ 1 dag.

skriver strax igen,peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är ditt största fan.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? :

Trackback
RSS 2.0