Helt död

Altså denhär killen,DENHÄR killen,dööda mig idag! haha.

Var på dansträning hos Davo(tar kurser med honom),killen är hård! Men det gillar jag,jag har fortfarande jävligt mycket att träna på, men känns att jag utvecklas mycket bättre/snabbare tack vare honom. Jävligt glad att ha honom som tränare! Stort tack till davo som kämpar med oss(mig&john,syrrans kille).

Idag hade jag en lektion i skolan,det gick jäävligt segt.. drog hem och sen drog jag somsagt iväg med john till träningen.Kom hem vid 9-10 nånting.Är trött.. ska ta o lägga mig snart,men innan det-stretcha! Fyfan.. min kropp är helt torterad,haha.

Peace.

Kommentarer
Postat av: David Rigo

100 Waves nu! JAG SKOJAR INTE!

2010-10-24 @ 00:32:15
URL: http://davidrigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är ditt största fan.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? :

Trackback
RSS 2.0