Just tha way U like it

Tjaa folket!
Skulle ha bloggat igår kväll då jag kom hem,men kunde tyvärr inte. Whatevaah,jag kör nu!
Var på dansträning i Lava.Var riktigt niceee. Fick en massa tips av mr Groovaloo,så gick vi också igenom massa grundsteg i popping. Snäll han är,väldigt tacksam :) all hjälp är bra hjälp! Som han sa-hellre gå runt o fråga än att stå stilla o göra ingenting.

Fick även hjälp av Mr Davo,hård tränare men det gillar jag! då får jag verkligen dendär lusten att pusha mig mycket mer.Vet att jag måste våga mer-men när jag väl lärt mig,kommer jag våga!



Har inga bilder att ladda upp,idag ska jag faan ladda min kamera o gå runt med den överallt. Lägger upp denhär låten,en av mina favoriter.Wääääy va jag älskar den.
Lateer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är ditt största fan.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? :

Trackback
RSS 2.0