Dansss filmer

Men sho världen!

Okej,först måste jag säga att jag är ÖVERLYCKLIG för att jag fått min data tillbaks! Det är så att den har vart pajad länge,och broshan ville fixa den igår men sa till honom att systemet var fackad och den inte alls skulle gå att fixa. Men det gick,han fixa den! Ni fattarintee,är sååhääÄÄÄr glad! :D

Annars då,vad hände igår? Igår var det en chilldag.Drog iväg med syrran in till skärholmen och köpte naturgodis,läsk och annat för filmkväll.Jag,syrran och hennes kille kollade sen på filmen,det blev stomp the yard 2.Sett ettan och visste inte ens att det fanns en 2a! Så ville verkligen se den. Ääälskar verkligen dansfilmer måste jag säga,fram tills nu har jag sett typ alla! ...ska kolla efter sen om det finns nåra till som jag missat :)

Mina favoriter kommer iaf heeelt klart alltid vara You Got Served,och Step Up-filmerna(fan att jag vill se step up 3d,den kom ju inte på bio i sverige..).



Okej nu får det räcka,vart famför datan föör länge. Bloggar senare!
Besoo

Kommentarer
Postat av: Johnsito

Du har missat många, de gamla är dock skit tunga

Checka in Breaking 1 och 2

2010-10-17 @ 18:46:50
Postat av: David Rigo

Step Up 2! Sämsta dansfilmen någonsin!

2010-10-20 @ 14:54:21
URL: http://davidrigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är ditt största fan.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? :

Trackback
RSS 2.0