4km

Hej kära blogg(haha nej fan)... Skulle ha bloggat tidigare idag men,whatever.Kör nu.

Hade en lektion i skolan idag,drog hem,sedan drog jag iväg till fryshuset vid 5 tiden(eller senare för min del,var försenad..)
Altså gud, David Rigo döda mig idag.Påriktigt! Sprang sammanlagt ca 4 km.Inomhus sprang vi trappor och utomhus vare stafett. Trodde fan att jag inte skulle klara det,seriöst..men det gjorde jag! Och i slutet då vi körde stafett,jag stannade till ibland,men krigade endå in ända till sista varvet.Var nära på att spy typ 3 gånger,men fan det var värt det.Kändes så skönt när man gick ut sista varvet, då man insåg att man faktist klarade av det! David Rigo är världens bästa tränare!

Kom hem typ kvart i 9,åt middag(hade inte ätit nåt sedan 7 på morgonen)sedan tog jag en vaarm dush.Bästa. Behövdes verkligen,känns jäävligt skönt nu.

btw,måste berätta något roligt som hände idag då jag var påväg hem ifrån skolan,vid centrumet.En snubbe stannade till med bil.
han-ursäkta,ligger centrumet här?
jag-öh,aa.
han-okej,tack.Ehm..förresten,skulle jag kunna ge dig en komplimang?
jag-eh,va varför?(helt förvirrad,haha)
han-du är det vackraste jag har sett här,gud..Det vackraste.
jag-haha,va? tack..(mer förvirrad,hahah!)
han-hur gammal är du?
jag-haha,ung!(orka säga ålder)

drog sen snabbt iväg,haha.Orkade inte.


Satt o kollade på vampire diaries nyss,ska fortsätta med nästa avsnitt nu!Säsong 2 är riiiktigt spännande.Ska ta o lägga mig sen,har ont i huvvet o känner mig en aning febrig.Tack davo! hahah...

Yaaaa gonatt,beso.

Kommentarer
Postat av: David Rigo

Run Bitch Run!

2010-10-26 @ 13:14:37
URL: http://davidrigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är ditt största fan.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? :

Trackback
RSS 2.0