Gabriela den Tunga Gästbloggar!

Hellu everboady? Det är Gabbi chilena chica som bloggar hära! :D Det är hur tung som helst! Vad händer idag och vad gjorde ni idag? Jag själv så var man i skolan och tog det så hära Lungt. Vad mera hann man? Jo va med den bästa Jennier och började chilla med några. Huhuhu Slutade klockan två idag och jennifer drog ner till upphållsrummet Och efter det drog vi till donken och åt lite dära. Sedan så började vi snacka om mellan jord & himmel. HAHAHAHAHA det är så jävla skönt att prata om allt med den underbara Jennifer. Du är bäst Jennifer, ilove u!
Sen rullade vi mot tåget och åkte hem till mig och började självklart chilla galet. Sen duschade jag lite snabbt och medans så va jennifer vid datorn. Efter det ringde vi min bebis och grejer HAHAHAHA knas! Aja den sista biten slutade med att jennifer gjorde inbakad flätor på mig och sen drog hon hem till sig. Saknar henne reeeeeedan!
TUNG CHILL DAG MED DEN BÄSTA!
Imorgon drar vi nog till min bebis så hon får berätta vad som händer imorgon hihi! :D
Tack för gästbloggen jennifer den bästa. Hennes blogg är tuuuuung!
Peace & love KLICK KLICK IN PÅ MIN BLOGG OCKSÅ : http://www.gabrielachilena.blogg.se/



CHILENAS! TE QUERIO WEONA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är ditt största fan.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? :

Trackback
RSS 2.0