House vs. Popping

Que paaaasaaaaa folket. Är skit keff på att uppdatera bloggen I know :) Hänt en hel del dom senaste dagarna,mått riktigt bra faktist (förutom igår natt då jag låg hela kvällen&hela natten med värkar av min fucking magkatarr,så jag stannade hemma från skolan). Gick över idag som tur,hoppas bara att det inte kommer tillbaks..

I söndags var jag iaf i lava på House vs. Popping battle! De va sjukt grym,har vart lite borta ifrån dansen senaste tiden,så fatta vilken skön känsla jag fick av att se alla gamla ansikten igen battla o allt,gryyymt. Filmade en del,har uppdaterat min youtube konto med massa klipp,ska även lägga till några gamla klipp senare.

Här får ni nåt ifrån söndagen.Båda klippen är tryouts,det vill säga"uttagningar";


(Fowkus,han i blått, är min gamla tränare.Fett grym kille.Även FUSE är sjuukt grym,har en ny favorit :) Grattis till honom och hans partner Daniel som tog hem priset! Fliiippade killar båda 2,sjuukt.)

Battle i house;

(Adena är sjukt grym på dans,grym tjej,bland mina favoriter)

Villl ni se mer är det bara att leta fram mitt konto i youtube Layannii. Reklam sådäraa häää'=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är ditt största fan.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? :

Trackback
RSS 2.0