Lördag 12 feb

Shululuu mina 40.000 bloggläsare. Har vart off från bloggen,inte haft nån ork att blogga bara. Menmen,ni fick ett inlägg av gabbi iaf,hon fick lov o gästblogga,så gööllig hon är haha♥ Jallafar,har gjort en hel del dom senaste dagarna. Hängt med massa folk,gjort saker helt enkelt,kan liksom inte hålla mig hemma en hel dag.Eller okej,det är skönt ibland att hänga hemma en hel dag o inte göra nåt,ta de lugnt liksom.Men annars föredrar jag att alltid hänga med folk,göra saker,chilla vadsomhellst,får psykooos annars.O de e inte kul ska ni veta,hää=)

Idag chillade jag iaf hemma under dagen.Degat framför datan o kollat på scrubs,döör för serien♥ Drog sedan hem till broshan på kvällen,tog nåra drinkar o danzaaa loosss till just dance på nintendo wii.Haha,alltid lika rüüligt. Njööt sen av min appeltini,favoritdrink=) tack vare JD HAHA.SCRUUUBS♥



Syrran o min mobil går inteee ihop...Eller nä,hon e ba keff fotograf haha♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är ditt största fan.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? :

Trackback
RSS 2.0