några bilder från julen

Inte nåt speciellt direkt,tog inte så jättmånga bilder till jul. Men kolla bilden på min prinsessa,dööör va söt.Helt buusig sådär haha :D


Johannes ootroligt snygga slips haha, baaaara för att.


Fick en maaaassa jättefina julklappar,otroligt tacksam för allt :) O här uppe ser ni min nyaaa älskling Xperia X8 som jag fick av baba.ÄÄÄllskar den,iiiiiingen kan skilja oss åt,vi 2 mot världen! ♥ haha helt dramatisk sådär.
Naglarna fixade jag till nyår med en manikyr-kit jag fick av mami.Jag går ju typ  aaldrig med omålade naglar,känner mig typ naken då haha.Den var perfekt,o jag älskar fransk manikyr,bästa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är ditt största fan.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? :

Trackback
RSS 2.0