Back 2 school imorrn..

Haft lite olika tankar kring gymnasiet,blir liksom helt förvirrad.Egentligen,hur faan ska en 15 åring(då man väljer gymnasium)kunna bestämma sig vad man vill göra resten av sitt liv? Grejen är att jag egentligen VILL göra mycket,men vet helt enkelt inte om jag klarar av saker,vågar inte ta risker... Men jag säger inte heller att jag inte gillar frisör,jag gillar faktist frisör linjen just nu,tycker det är jäävligt roligt.Men hur kommer det gå i framtiden? Vill jag hålla på med det resten av mitt liv? O vad kommer egentligen hända i min framtid? Och jag har tänkt på saker jag vill göra i framtiden,kommer jag kunna göra dom sakerna?

Åh,och jag orkar liksom inte ens tänka.Inte nu.

Iallafall...tillbaks till skolan imorrn då!.Ska ta o försöka leva nuet bara.
Drar o dushar nu,mitt hår känns sådär heelt ofrääsh haha...treevlig AA. Återkommer strax♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är ditt största fan.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? :

Trackback
RSS 2.0