chill sådär :)

Men tjeeena mellanbena. Igår var vi hemma hos min bruush&jaana. Jaanas syrra fyllde 18 så vi chillade sådär,tog några drinkar o spelade väärldens rüüüligaste spel "Med andra ord",älskaaarr :D o jag ägerr alla,ingen tvekan om det haha :P


Idag har jag inte gjort så jättemycket. Skulle egentligen ha åkt skridskor med brush,syrran o nåra till på morgonen,men inte nåånstans att min kropp ville vakna så tidigt haha. Hörde inte ens alarmen,sov som en stoockk -.- jallafar, tränade idag med syrrona&mami,såhäär kul.Började med träningen igen för 3 dar sen,känns skönt som fan! stolt över mig själv liksom,haha :)

Imorrn drar jag in till skäris.Skulle gjort det idag men ballaaintee.Får se vad köper. Nuu blire scrubs(började kolla på serien idag,haha garvar igenom varenda avsnitt). JD och Turk riiktiga inaaavlar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är ditt största fan.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? :

Trackback
RSS 2.0