Gårdagens lilla köp


Hade inte så jättemycket pengar så köpte lite småsaker,sådär nödvändiga. Min favoorit Shampo från Sunsilk är den absolut bäästa Volym shampo jag haft. Använder Bara sunsilk volym-shampo&balsam sedan jag upptäckte den :) Blev även strumpor från h&m(faan tog alla strumpor här hemma vägeen? Får ryckk när jag inte hittar några.)Vääldigt nödvändiga. Köpte också en bh från h&m(visar inte ordentligt,mer privat me sånt tycker jag.)Men kolla färgen,snyggt! Döör för starka färger.

Har dushat nu,lagt inpackning o använt min sunsilk shampo&balsam.Mitt hår gläänser sjukt mcyket,och är helt len sådär :) Funderar på att locka håret till skolan imorrn..

Aja,nu blirreee Scrubs innan jag lägger mig ♥ myysiigt dååra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är ditt största fan.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? :

Trackback
RSS 2.0