Idag:EN BOK.

Haft en rätt lång dag.Eller aa inte direkt,händelserik bättre sagt,gjort en massa saker,hänt en massa saker osv.. Va i skolan vid 12(försov mig så jag missade första lektionen braaa va) hade endast datakunskap fram tills halv 2,så de va inte länge alls. Slutade efter det,hängde med bilal&co o störde dom i bl.a idrottslektionen.Får inte bort hyype ruset i mig i skolan asså,skooojaintee haha. Drog sedan iväg till skäris,va hos kusinen ett tag med nåra o sedan drog vi ut i skärholmen centrum o spendera peengar. Köpte smycken o en massa nödvändigheter,som tyvääärr tar åt mycket pengar,te.x smink. Hade bokstavligt talat allt slut,så fick köpa allt nytt o såhäär på 1sek så va typ hälften av studiebidraget borta,snyft =( Aja..sen drog vi till donken,jag köpte en Mcflurry Daim,bästa♥ vi satte oss vid ett bord o från ingenstans börja vi spela kortlek,inaaavlar sådär haha.Vi spelade helt fel också,men jag vann alla gångerna o ägde alla såklart...sajk.

Är heelt slut nu,inte gjort nåt speciellt efter jag kom hem,bara legat i sängen o kollat på scrubs,man märker på hur jag skriver att jag är trött.Visst? aa jo.Mm.HAHA trååÅÅkii.Ska iaf lägga mig snart,sjukt trött,så bilder på köpet kommer upp imorrn. Yapo,Over and ouut ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är ditt största fan.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? :

Trackback
RSS 2.0