Pizzzzaaaaaa♥

Sitter o käkar pizza här i mitt rum halv 5 på morgonen,helt spontan sådäär haha. Va sjuukt trött igår,o inte min dag nånstans,helt irriterad. Kom hem efter skolan,stirra på scrubs i nåra timmar,somnade sen vid 7 o vaknade för ett tag sen. Har inte så mycket o säga om skolan,förrigår(torsdag) var det en kort skoldag,johannes kom o hällsa på mig o sen drog vi iväg o käkade Pizzaaa♥ Min första riktiga pizza på sjuuukt länge,en mexicana var det,hade typ tacosås o grejer,såhäääÄÄr good MMMmmm.Efteråt drog jag hem till gabbi en stund.Skulle noppa hennes ögonbryn,blev skitfina :) sen tviinga hon mig göra inbakade flätor på henne,ville inte för jag var säker på att jag skulle fucka det heeelt haha,men dom blev jävligt snygga :)

Min vääldigt vackra collage,hahah sajk.

Återgår till min pizza o min serie nu,sho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Jag är ditt största fan.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? :

Trackback
RSS 2.0